Skip to content
  • Services
  • Priser
    • Kontakt
    • Om /3900
2025 OG FREMAD

Det her er /3900 og kvinden bag.

OM /3900

fra udlængsel til livsstil

Efter mange år på en fast kontorplads og tusindvis af timers erfaring blev det grå danske for trist til mig. Jeg tog computeren under armen og arbejder nu fra jungler, strande og bjerge. Det eneste, mine arbejdspladser har tilfælles - en stærk wifi-forbindelse.

Mit navn er Mia, og jeg har bevæget mig rundt i flere forskellige roller i den danske marketing-scene. Jeg har samlet erfaring i alt fra at manage sociale medier for industrivirksomheder til at udvikle kommunikationsplaner for fashionbrands. Med alt fra analyse, strategi og projektledelse til webudvikling, design og content har jeg pakket rygsækken med en velfunderet mængde erfaring og taget ud i verden i drømmen om en arbejdsplads, som kan rykke sig med humøret.

Samtidig har jeg muligheden for at holde omkostningerne lave for både mig selv og mine kunder, hvilket gør, at jeg kan løse opgaver fra ende til anden til en pris, man kun finder hos internet-freelance-krigere – og uden en selvsagt sprogbarriere.

3900-om-image

Hvorfor navnet /3900?

Som de fleste drømme starter det hele med en længsel efter noget andet – og direkte derefter kommer spørgsmålet om økonomi.

På en regnfuld tirsdag i en kold januarmåned var der fuld gang i min telefons note-app (som er alt fra min dagbog til min indkøbsliste og drømme-økonomi-regneark). Jeg var klar til at få noget konkret på "papir" – og en tur forbi Momondos flyrejse-app satte et tal fast i hovedet på mig.

3.900 kr. for en envejsbillet til Bali – tallet, der stod mellem mig og det første step mod min nye virkelighed. De følgende måneder kom tallet 3900 til at gå igen i utallige pseudo-regneark, og inden længe var jobbet sagt op, tasken pakket, websitet bygget og drømmen sat i gang – ægte ilddåbsstil.

Det var tallet 3900, som blev den afgørende faktor for, at denne virksomhed kunne skabes, så det har selvfølgelig fået lov til at følge med mig i mit arbejde.

En hjemmeside er jo nærmest en bagvendt motiveret ansøgning og CV - så her er min rejse:
2015-2019
Bachelor i Mass Media

Det er ikke første gang, udlængslen har taget over. Jeg tog hele min bachelor på ECU i USA, som lå midt i sammenlagt syv år med USA som bopæl.

Uddannelsen var spredt bredt over kommunikation, journalistik, medielovgivning, webdesign, foto og video, podcast og alt derimellem.

Samtidig fik jeg alt, hvad USA har (læs: havde) at byde på – i form af et nyt sprog med modersmålsfærdigheder og en forståelse for et internationalt marked, som ellers kan være lidt svær at nå med den danske jantelov i baghovedet.

2017-2020
SoMe Manager

Jeg brugte min tid på studiet og derefter på at styre sociale medier for flere forskellige typer kunder og bekendte.

Med alt fra en plakatforhandler, en kunstner, en guideplatform, et startup-fashionbrand m.m. på listen, styrede jeg kampagner og organiske opslag på sociale medier. Her blev jeg knivskarp til at ramme publikum lige mellem øjnene med indhold, som ikke kun underholdte, men skabte konverteringer.

I denne rolle fik jeg en forståelse for, hvordan sociale medier og kampagner ikke kun handler om, hvad du kommunikerer, men hvordan. Og at man ikke kommer nogen vegne uden stærk kundeforståelse og targeting.

2020-2021
Head of Social Media and Influencer Relations

Jeg startede min karriere hos et internationalt swimwearbrand som ansvarlig for alt, der foregik på sociale medier samt influencersamarbejder.

Jeg var samtidig ansvarlig for contentudvikling, planlægning og eksekvering af shoots – både på location og i studie.

Det var en mindre virksomhed, og det var her første gang, at jeg fik fingrene i mange forskellige områder – noget, jeg tog stærkt til mig på min videre rejse.

Jeg fik lidt jord under neglene i form af at være en del af et ungt team og samtidig have det fulde ansvar for brandets succes i online kommunikation.

2021-2025
Head of Operations

Her blev læringskurven stejl. Med mine fire år hos FXA (et contentmarketingbureau med fokus på industrisegmentet) fik mine blækspruttearme virkelig gang i sig.

Udover at være virksomhedens eneste projektleder var jeg ansvarlig for SoMe, webudvikling, kampagner, strategioplæg, og så havde jeg også fingrene i det meste andet, som blev produceret på bureauet. Jeg var kundernes generelle kontaktperson med alt fra ad hoc-opgaver til store produktionsopgaver – en rolle, hvor service og kvalitet virkelig fik lov til at danse.

Denne rolle har klædt mig på med de færdigheder, det netværk og – vigtigst af alt – selvsikkerheden til at starte for mig selv.

Lad os finde en løsning!

Udfyld din mail - jeg tager kontakt til dig. Sammen finder vi ud af dine behov, og hvordan vi løser dem mest effektivt.

Skal vi tage en snak?

Kontakt

/3900
mia@3900.dk

CVR: 40854614

Fortrolighedspolitik    Cookiepolitik

  • Services
  • Priser
  • Om /3900

Følg med på LinkedIn, hvor jeg deler ud af mine spændende projekter og de andre eventyr, som hører med når man arbejder på farten.